środa, 4 grudnia 2013

 Rozdział I 


Nowa szkoła i dawne wspomnienia




Był piękny, słoneczny dzień.Na zewnątrz słychać radosne krzyki moich rówieśników.
Leżąc na lóżku rozmyślałam o przyszłej szkole.Czas mijał szybko.Podstawówka, gimnazjum a teraz liceum.Wstałam, ubarałam mundurek i poszłam na rozpoczęcie.
Gdy doszłam na miejsce byłam naprawdę oszołomiona.Budynek był tak duży , że inna normalna szkoła wydawała się być kilka razy mniejsza.Już w drzwiach spotkałam starszą o rok Amber i jej głupie przyjaciółki.Znałam ją od gimnazjum.Idealny przykład chodzącej arogancji.
-Uważaj jak chodzisz N-O-W-A!-krzyknęła
-Przepraszam...-powiedziałam zdając sobie sprawę, że znowu w przyszłości będzie sprawiać duże kłopoty po czym  się minęliśmy.Szkoła w środku posiadała białe, błyszczące płytki i słoneczno-żółte ściany.Okna były brązowo-ciemnego obramowania.Z boiska dochodziły dosyć głośne odgłosy.Rozpoczęcie już się zaczęło.Chciałam szybko dołączyć do reszty.Nagle z jednej z klas wyszedł niebieskooki, szczupły blondyn.Zamykał klasę.Podeszłam do niego nieśmiało.
-Cz-cz-cześć...-zmieszana powiedziałam cicho
-Witaj, jesteś nowa prawda?Szukasz wyjścia na boisko?Dużo nowych uczniów gubi się w naszej szkole.Może dlatego, że jest poprostu dużo większa od innych.Chodź, właśnie miałem iść na apel.
-D-Dobrze-przytaknęłam.
Idąc za chłopakiem przyglądałam mu się uważnie.Był bardzo ładny.Przystojny i wysoki pewnie miał dziewczynę.Po drodze opowiedział mi bardzo dużo o szkole i kółkach szkolnych.Znał ją jak własny dom.Na apelu nie uwierzyłam własnym oczom.Na przeciwko mnie stała moja dawna, niezapomniana, pierwsza miłość-Kastiel.
Chodziliśmy razem do klasy w podstawówce.Był wtedy niski i miał czarne włosy.Teraz jest bardzo przystojny, wysoki i nawet przefarbował włosy na czerwono.To pasuje do jego stylu na ,,metala''.Trudno można było się z nim dogadać i napewno teraz też tak jest.Człowiek nie zmienia się tak szybko z charakteru.Przynajmniej nie on.Wspomnienia z nim bardzo bolały.Przyznaje, że jestem naiwna i łatwowierna.Moi przyjaciele w tamtych czasach dawali mi nadzieję, że Kastiel mnie lubi , a ja im wierzyłam.
Po apelu ja i moi nowi znajomi poszliśmy do klasy na spotkanie z nauczycielami- naszymi wychowawcami.

4 komentarze:

  1. Kocham ANIME <3 Ten szablon jest genialny!
    Co do opowiadani, to krótkie, ale fajne nawiązanie do słodkiegoflirtu. Ta gra ma świetną grafikę, taką ładną po prostu. Nie przepadam za takimi fanfickami, ale ten jest spoczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na rozdział czwarty
    piękne opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy bedzie dalsza czesc?

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam i czekam i nic :(

    OdpowiedzUsuń